是旧号,已经不用了!

新号ID 时邻Vecinx。
shilinvecinx.lofter.com

Theme of KING JJ 翻译——王者JJ之歌

 @慧醬_沒有J尤吃我要死了 你要的翻译来了!望不嫌弃


Theme of KING JJ

王者JJ之歌


Now, I rule the world.

此刻我称霸世界

And the starry sky spreading above.

以及那浩瀚穹苍

I never give up even if the night should fall.

就算黑夜逼近我也永不言弃

Always do my best.

永远全力以赴

I look in the mirror.

当我看向镜子

The king looks back at me.

王者向我回望

I can rule the world.

我能称霸世界

JJ just follow me.

JJ快随我来

I will break the walls.

我将摧毁坚壁

Now look at me.

此刻就看着我

Fools will be the blind side of the enemy.

愚蠢将会是敌人的盲点

This is who I am.

这就是我

Just remember me.

无论何时都请铭记我

I am the king JJ.

我就是王者JJ

No one defeats me.

无人能战胜我

This is who I am baby.

宝贝,这就是我

Just follow me off the ground.

快随我踏上旅程

And all the beauty’s in his hands.

万物之美都被他掌控着

Now l can reach the stars.

此时星空触手可及

And I will show you how.

而我将为你证明

Whenever you feel stand alone never shed a tear.

当你孑(读作杰)然一身时千万别落泪

If you always smile on face you’ll make it through the rain.

带着笑容才能够穿过风雨

I’ll never give in how high the mountains rise.

峰峦屹立而我则永不言弃

Keep looking ahead.

带着希望迎接下一个明天

I look in the mirror king looks back on me.

我看向镜子而王者向我回望

I can change the world.

我能改变世界

JJ just follow me.

JJ快跟上我

Catch me if you can and look at me.

尽你所能去捕获我,快看看我

I’m brave enough to fight the enemies.

我在对敌时永不退缩

This is who I am.

这就是我

Just remember me.

无论何时都请铭记我

I’m the king JJ no one can stop me.

我是无人可敌的王者JJ

This is who I am baby.

宝贝,这就是我

Just follow me.

快随我来

We are on the top on the whole universe.

我们站在宇宙之巅

Now l can reach the stars.

此刻星空触手可及

And I will show you how.

而我将为你证明

I never give up even if the night should fall.

就算黑夜逼近我也永不言弃

Always do my best.

永远全力以赴

I look in the mirror the king smiles at me.

当我看向镜子时王者向我回笑

------------------------------------------------------------------------------

因为JJ之王或者JJ王无论如何都有些诡异所以就翻成了王者JJ...


评论(3)
热度(20)

© 暮之曙光-已换号 | Powered by LOFTER